Personligt avslut

När man får sina Puss-mail besvarade med ett ”Med vänlig hälsning” då är det sedan länge dags att förstå hur risigt man ligger till.

Och nu till något snäppet allvarligare (not):

En twittrare undrar ”i allt ståhej; hur gör de om det förstföds tvillingar i kungafamiljen? Singlar de slant? Krona eller klave?”

Han måste ångra att han tryckte på sändknappen när han tänkte till direkt efter.

16 tankar på “Personligt avslut

  1. Fast jag råkade svara MVH till en av mina goda gymnasievänner i helgen när hon skrev kram… jag skrev ju genast och rättade mig, men anledningen var att jag har det förinställt som signatur…

    Om man vill hänga fast vid sin dröm så finns alltid en ”rimlig” förklaring 😉

  2. Aha, du menade så – med Victoria och det där i maggen. Antar att Gunillas förklaring är den rimliga, men kan aldtrig minnas att det fötts kungliga tvillingar. Märkligt, det är kanske något skumt – att de ”trollar” bort den ena….? När det gäller Puss och MVH – så är jag inte inne på banan och det känns nästan skönt.

Lämna en kommentar